לדף הבית
שלום אורח התחבר
 
הופעה במדריך התוכנה
אפשרויות הופעה
חברה ומוצריה יכולים להופיע במדריך על פי האפשרויות הבאות:
  • הופעה רגילה - ללא תשלום

  • הופעה מקודמת - בתשלום


  • הופעה רגילה - ללא תשלום
    מכיוון שהמדריך שואף להכיל את כל התוכנות, כל חברה זכאית להוספת כל התוכנות שלה ללא תשלום.

    הופעה מקודמת - בתשלום
    במסגרת הופעה מקודמת (בתשלום, ראה מחירים בהמשך) החשיפה של התוכנה שלך לגולשים גבוהה יותר ולכן יותר משתמשים יצפו בתוכנה ויותר משתמשים יפנו אליך לקבלת פרטים ולרכישה.

    להלן היתרונות של הופעה מקודמת:
    1. קבלת פניות גולשים (RFI) מהאתר - ללא הגבלה
      תוכנה שבהופעה רגילה מוגבלת לפניה אחת מהאתר בחודש, תוכנה שבפירסום מורחב לא מוגבלת בכמות הפניות!

    2. מיקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש
      בכל חיפוש באתר מופיעות תמיד התוכנות שבהופעה מקודמת בראש הרשימה, ורק לאחריהן מופיעות שאר התוכנות, בדרך כלל הגולשים מסתפקים בדף תוצאות החיפוש הראשון ולא עוברים הלאה לדפים נוספים, ואף בדף הראשון יש נטיה ברורה להעדיף את התוכנות שבראש הדף על אלה שמופיעות למטה וצריך לגלול את הדף כדי לראות אותן.

    3. בתוצאות חיפוש מופיע יותר מידע על התוכנה
      לתוכנה בפירסום רגיל קיימות כ-2 שורות פירוט במסך תוצאות חיפוש. לתוכנה בפירסום מקודם - יש כ-4 שורות. יותר פרטים מספקים לגולש יותר מידע לצורך בחירת התוכנה בה הוא מעוניין מתוך מבחר התוכנות המוצגות.

    4. התוכנה מופיעה ביותר תחומים
      תוכנה בפירסום רגיל מופיעה בשני תחומים מקסימום. תוכנה בפירסום מקודם יכולה להופיע בעד חמישה תחומים שונים. בצורה כזאת החשיפה של התוכנה גדולה יותר, ויותר משתמשים יראו אותה מכיוון שהיא מופיעה ביותר תחומים.

    5. בפרופיל התוכנה אין פירסומות
      בפרופיל של תוכנה בפירסום רגיל מופיעות פירסומות שונות, בין היתר יכולות להופיע פירסומות של מוצר מתחרה. לעומת זאת, בפרופיל של תוכנות בהופעה מקודמת אין פירסומות כאלה, ולכן הגולש יהיה ממוקד בתוכנה שלך בלבד.

    6. בפרופיל התוכנה לא מצויינות תוכנות נוספות באותו התחום
      בתחתית דף הפרופיל של תוכנה בהופעה רגילה מופיעים מוצרים נוספים הדומים לאותה התוכנה, על מנת להפנות את תשומת ליבו של הגולש לתוכנות נוספות באותו התחום. לעומת זאת, בפרופיל של תוכנה בהופעה מקודמת - אין רשימה כזאת, על מנת למקד את הגולש בתוכנה עצמה בלבד.

    7. יותר פרטים בפרופיל התוכנה
      בפרופיל תוכנה בהופעה מקודמת קיימים פרטים שאינם קיימים בפרופיל תוכנה בהופעה רגילה, כגון קישור להורדת גירסת הדגמה (Demo), תמונת מסך ועוד.


    מחירי הפירסום - אופציה א' ללא תלות בכמות הפניות
    כמות תוכנותחודש אחדשלושה חודשיםשישה חודשיםשנה
    תוכנה אחת350 ש"ח500 ש"ח800 ש"ח1400 ש"ח
    2-10 תוכנות (המחיר לתוכנה אחת)350 ש"ח400 ש"ח700 ש"ח1000 ש"ח
    מעל ל-10 תוכנות (המחיר לתוכנה אחת)300 ש"ח350 ש"ח600 ש"ח800 ש"ח


    מחירי הפירסום - אופציה ב' - מחיר לפי פניות
    29 ש"ח לכל פניית לקוח

    פרסום וחסויות
    בנוסף לקידום תוכנות כפי שמתואר למעלה, ניתן גם לפרסם באנרים במקומות אסטרטגיים שונים באתר. ניתן לפרסם באנר אף אם אין לך כלל תוכנות באתר, וניתן לקשר הקלקה על באנר לדף פרופיל המוצר באתר או לכל דף אחר באתר שלך או באתר אחר.
    1. קוביית "תוכנה מומלצת" בדף הבית
      ראה בתחתית דף הבית, שלוש קוביות המציגות תוכנות מקודמות, כולל תמונה, שם, תיאור קצר וקישור לפרטים נוספים.
      פירסום זה כפוף כמובן לבדיקתנו המקצועית של התוכנה, בכדי לשמור על איכות ההמלצות.

    2. באנר בקטגוריה (חיפוש לפי תחומים)
      לחץ על אחת הקטגוריות הראשיות שבדף הראשי (חיפוש לפי תחומים), למשל על ניהול, כספים ושיווק, במסך שייפתח (הכולל את רשימת קטגוריות המשנה שלה) ניתן לשבץ באנר בצד שמאל. כמובן שהבאנו את קטגוריית "ניהול, כספים ושיווק" רק כדוגמא, ניתן להכניס את הבאנר שלך בכל קטגוריה באתר.
      • באנר זה מופיע גם בכל תתי-הקטגוריות של אותה קטגוריה ראשית!
      • באנר זה מופיע גם בדף הפרופיל של כל תוכנה שבאותה הקטגוריה! (בכל תוכנה שהקטגוריה בה אתה מפרסם מוגדרת אצלה כראשית, והיא איננה בתשלום)

    3. באנר בתוצאות חיפוש
      בדף תוצאות חיפוש הכולל את רשימת התוכנות המתאימות לחיפוש, ניתן להוסיף באנר משמאל לרשימת התוכנות שהתקבלה. לדוגמא: דף תוצאות חיפוש למילה "שיווק" (זאת כמובן רק דוגמא, הבאנר שלך יכול להופיע בכל תוצאות החיפוש, לפי כל מילה שהגולש חיפש)

    מחירי הפירסום
    סוג הפרסוםחודש אחדשלושה חודשיםשישה חודשיםשנה
    קוביית "תוכנה מומלצת"900 ש"ח2400 ש"ח4200 ש"ח8000 ש"ח
    באנר בקטגוריה400 ש"ח1000 ש"ח1800 ש"ח3500 ש"ח
    באנר בתוצאות חיפוש400 ש"ח1000 ש"ח1800 ש"ח3500 ש"ח

    הערות
    • כל המחירים לפני מע"מ. עפ"י מחירון 12/2017
    • מחירי פירסום הבאנרים הם עבור חומר מוכן, ואינם כוללים הכנת או עיצוב הבאנר. הוראות סגירה יועברו על ידינו
    • המחירים בתוקף עבור הסכמים שייערכו עד 15/1/2018
    לצורך הסברים או קבלת פרטים נוספים אפשר להתקשר אלינו.
    לחץ כאן ליצירת קשר או התקשר: 03-9411654.





     

    חדשות מעולם התוכנה
    13 / 12 / 2017
    התקבלה הודעה חדשה: 25 שנות SMS
    צילום: הגר בוחבוט
    טכנולוגיית המסרונים חוגגת החודש 25 שנות קיום. לרגל המאורע יצאנו לשוטט בטיימס סקוור שבניו-יורק ובדקנו איך מגיבים אנשים כשהם מתבקשים להקריא בקול את ההודעות האחרונות שהתקבלו אצלם בטלפון. היה מעניין
    13 / 12 / 2017
    איך עובד ביטקוין?
    shutterstock
    בלוקצ'יין, כרייה והצפנת גיבוב: איך פועלת שרשרת הכסף שמאחורי המטבע הווירטואלי?
    12 / 12 / 2017
    נטפליקס עושה "שיימינג" לצופים שלה
    צילום: פרטנר tv
    נטפליקס צייצה כי 53 לקוחות צפו בסרט "נסיך חג המולד" בכל יום ב-18 הימים האחרונים - ועוררה זעם רב ברשת, בשל המעקב אחר הרגלי הצפייה של כל לקוח. בדו"ח השנתי שלה נכתב כי לקוח מאוסטרליה צפה בסרט "מדגסקר 3" לא פחות מ-352 פעמים השנה
    07 / 12 / 2017
    אפליקציית "דקתלון": לא לקניות, כן לכושר
    null
    השבוע "במרחק נגיעה" אפליקציית אימון ומעקב אחר פעילות גופנית, ניהול פגישות חברתיות לילדיכם וגם מתכונים ואפייה
    05 / 12 / 2017
    העתיד כאן: שיטור והצלה דור 4.0
    null
    ניהול זירת שריפה בסיוע משקפי מציאות רבודה, מערכת שתזהה חשודים פוטנציאלים וגם רשת שתפעל בשעת חירום. החידושים של מוטורולה סולושינס
    03 / 12 / 2017
    הסטארט-אפים שעוזרים לבעלי מוגבלויות
    null
    במקביל למלחמה על כיבוש השוק, לא מעט חברות טכנולוגיה בארץ נרתמות לפיתוחים מיוחדים עבור אנשים עם מוגבלויות • ממשחקי וידיאו שיקומיים, דרך המרת דיבור משובש לטקסט ברור, ועד התמצאות במרחב בעזרת שלט קולי • שישה מיזמים בולטים
    02 / 12 / 2017
    לישון עם העוקב: איזה מידע אוספים עלינו ברשת?
    איור: אורן גמצ
    חברות וארגונים אוספים עלינו מידע כל הזמן בכל דרך. בימים אלה מסתיימת ברשות להגנת הפרטיות במשרד המשפטים חקירה, שקיומה נחשף כאן, בחשד לסחר לא חוקי במאגר עצום של מידע רגיש. איזה מידע אוספים עלינו ומה אפשר לעשות נגד זה? פרויקט מיוחד ב"ידיעות אחרונות", חלק ראשון: פייסבוק, גוגל והאפליקציות שאנחנו גולשים בהן
    28 / 11 / 2017
    יש יד, שתיים: הכפפה שתהפוך אתכם ל"אדם משופר"
    צילום: מתוך יוטיוב
    בינתיים הידיים יכולות רק לתפוס ולהרים חפצים יחסית פשוטים. אבל לפי החברה האיטלקית, האפשרויות בעתיד הן אינסופיות
    26 / 11 / 2017
    הסמארטפון עם מצלמה אחת המכיל תכונות של שתיים
    null
    המומחים משפשפים עיניים: בעוד הסמארטפונים המובילים בעולם עוברים לשתי מצלמות קדמיות כדי להגיע לתמונות עם עומק, אפקט טשטוש מקצועי וזום אמיתי — ה"פיקסל 2" החדש של גוגל מצליח לספק צילומים מדהימים עם מצלמה אחת בלבד
    19 / 11 / 2017
    מה הסוד של Razer: "האפל" של עולם המשחקים
    null
    היא שולטת בשוק הגיימינג ללא עוררין, עם מוצרים מגניבים במיוחד והמעריצים מקעקעים את הלוגו שלה על זרועותיהם. הכל על רייזר
    01 / 11 / 2017
    צפו: הרובוט הישראלי שיהפוך למשרת האישי שלכם
    צילום: אלי דסה
    הוא ידליק את האור כשתיכנסו הביתה, יתקשר בשבילכם לאמא וימצא לכם את הכלב שמתחבא אי שם בדירה. יפתח כרמלי עשה היכרות מקרוב עם טימי, רובוט אישי כחול-לבן ששואף לחולל מהפכה טכנולוגית כבר בשנה הבאה
    29 / 10 / 2017
    חיים על ענן: "הטכנולוגיה שלנו הגיעה למאדים"
    צילום: אמזון
    בראיון ל-ynet הסביר סמנכ"ל הטכנולוגיות של אמזון על פעילות AWS. הוא הרגיע מפני פרצות אבטחה או פגיעה בסביבה מצד חוות השרתים – וגם סיפר כי הטכנולוגיה כבר מזמן יצאה מגבולות כדור הארץ
    27 / 10 / 2017
    הקול הולך: איך אפשר לזייף בקלות את הקול שלכם
    צילום: שאטרסטוק
    חשבתם מה היה קורה אם מישהו היה מזייף את הקול שלכם ומפרסם את ההקלטות? חוקרים באוניברסיטת אלבמה הצליחו להראות שהם זקוקים לדגימת קול של אדם במשך 3־5 דקות מסרטון יוטיוב, כדי ליצור קול מסונתז שלו שיכול להטעות אתכם בקלות
    24 / 10 / 2017
    משחור-לבן לצבע: ההיסטוריה של הטלוויזיה
    צילום: shutterstock
    היום משתמשים במושגים כמו קיו-לד, טלוויזיה חכמה, איכות צבע של 100 אחוז והקלטות ישר לממיר, אבל פעם הדמויות שראינו על המסך היו צריכות לעמוד ללא ניע רק כדי שנוכל לקלוט אותן, וצבע היה בגדר חלום. אז מתי התחילו לדבר על טלוויזיה, על איזו טכנולוגיה התבסס המכשיר הראשון, ומתי הוקמה תחנת הטלוויזיה הראשונה בעולם? נכנסים למסך
    23 / 10 / 2017
    היזם מהקריות שגייס מיליון ופיתח סוללה חד-פעמית
    צילום: יח"צ
    יוסי בטש, בן 27 מקריית אתא, גייס כמיליון שקלים עבור ייצור הסוללה, שעולה כ-4 דולר. לדבריו, המטען הקטן מאפשר שימוש אינטנסטיבי בסמארטפון קרוב לשלוש שעות והוא מטעין במהירות של מטען רגיל
    15 / 10 / 2017
    "מסך המוות הכחול": הפאדיחות של השקות הגאדג'טים
    null
    תקלת זיהוי הפנים שהביכה את אפל בהשקת אייפון X מצטרפת לשרשרת פאדיחות דומות, שאירעו לאורך השנים באירועי הכרזה על מוצרים טכנולוגיים. מהמסך הכחול בהשקת חלונות 98 עד הרובוט הכושל במדרגות של הונדה
    10 / 10 / 2017
    ICO - ככה מגייסים היום כסף
    shutterstock
    מה זה ICO, למה כדאי להנפיק באמצעותו ואיך קרה שאימפריה כמו סין הוציאה את הנושא מחוץ לחוק? הכול על המהפכה החדשה בתוך מהפכת הענק של המטבעות הווירטואליים
    10 / 10 / 2017
    מה אתם באמת יודעים על הטלוויזיה שלכם
    צילום: יח"צ
    היא נמצאת איתכם בסלון, בחדר השינה ואפילו במטבח, היא שם בשבילכם אחרי יום ארוך בעבודה, משעשעת את הילדים בבוקר לפני שהולכים לבית הספר ומפנקת את כל המשפחה. אבל מה אתם באמת יודעים על הטכנולוגיה שמאחורי הטלוויזיה שלכם? כנסו וגלו!
    09 / 10 / 2017
    מי חכם יותר: הבינה המלאכותית של גוגל, סירי או ילד בן 6
    null
    מחקר חדש העמיד למבחן IQ שגרתי את הבינה המלאכותית של גוגל, אל מול סירי - העוזרת הקולית של אפל. על אף ההתקדמות המדהימה בתחום, אף אחת מהן לא הצליחה לעמוד מול אינטליגנציה של ילד בן 6
    03 / 10 / 2017
    בנורבגיה הבינו ש"מידע זה הנפט החדש"
    צילום: ירון דרוקמן
    מאות אנשי היי-טק מנורבגיה ומרחבי העולם דיברו בשבוע שעבר באוסלו על חדשנות, אך אירוע אחד עם קשר לישראל גרם לכולם להתרגש
    27 / 9 / 2017
    דרמה בטוויטר: בקרוב סוף למגבלת 140 התווים
    צילום: AFP
    הרשת החברתית שחביבה על טראמפ פתחה בניסוי להכפלת מספר התווים המקסימלי. "כולנו ניסינו לדחוס את המחשבה לציוץ - וזה כואב"
    26 / 9 / 2017
    הגודל כן קובע: מדריך לרכישת טלוויזיה
    צילום: shutterstock
    המסך המרכזי בבית כבר אינו תופס כל כך הרבה מקום והוא גם לא נועד רק לצפייה בחדשות. הטלוויזיות הפכו לגאדג'ט חדשני, נחשק ומעוצב לעילא
    24 / 9 / 2017
    מדריך: איך להפעיל "שיתוף מיקום בזמן אמת"
    null
    "איפה אתם"? - המענה המלא לשאלת ההורים/ בני־הזוג/ החברים חבוי ברוב האפליקציות שאנחנו משתמשים בהן באופן יומיומי. מדריך: איך להפעיל "שיתוף מיקום בזמן אמת" באייפון, בגוגל-מפות, במסנג'ר, ב־Waze ועוד
    19 / 9 / 2017
    משחקי מלחמה: למה ארה"ב לא עורכת מתקפת סייבר על צפון קוריאה
    צילום: AFP
    התקפות סייבר מונחות מדיניות אינן תופעה חדשה, אבל פעולה אסטרטגית כנגד תשתיות חיוניות או מדינות - עדיין לא ראינו. מומחי הסייבר גדי עברון ובועז דולב, מסבירים מדוע מעצמות ומדינות מהססות לצאת בלחימה גלויה ורחבה בסייבר, ומה המשמעויות של לחימה בחזית הדיגיטלית
    16 / 9 / 2017
    פותחים את השנה עם גאדג'ט: מתנות לחגים
    null
    קוף דיגיטלי במקום מפה, מצלמת אקסטרים במקום עוד סט צלחות. קבלו כמה הצעות למתנות דיגיטליות לא יקרות לראש השנה
    12 / 9 / 2017
    הסטריאוטיפים של WAZE על נהגות / טור
    null
    רק מוסיפים כמה פיקסלים סטריאוטיפיים, משהו שיזהה את הנהגת כנשית, כמו ריסים ארוכים, ליפסטיק, צבע ורוד - וקיבלנו אותה. הכי נפוץ לשימוש הזה - סרט לשיער
    10 / 9 / 2017
    "בילדינג 8": הפרויקט הסודי של פייסבוק
    צילום: פייסבוק
    לא די בשני מיליארד משתמשים ובהכנסות עתק מפרסומות: פייסבוק רוצה לפתח גם גאדג'טים חכמים לשימוש המוני. במעבדת החומרה הסודית שלה, "בילדינג 8", מפתחים מערכת לשליטה בסמארטפון באמצעות המוח, מכשירים מודולריים וגם רחפנים
    24 / 8 / 2017
    פרצת האבטחה שלא חשבתם עליה
    צילום: Shutterstock
    יותר ויותר מצלמות חכמות וחיישנים חכמים אחרים מסייעים לניהול יעיל ובטוח של המרחב הציבורי. ניתוח או אנליטיקה של הווידאו המצולם משמשים לעיתים תכופות להפעלת תרחישים אוטומטיים שמוטב שלא ייפלו בידיים זדוניות
    20 / 8 / 2017
    ענקיות הטכנולוגיה שנוקטות עמדה נגד ניאו-נאציזם
    צילום: AP
    פייסבוק, אפל, גוגל, ספוטיפיי ומספר הולך וגדל של חברות טכנולוגיות נוספות בוחרות בימים האחרונים להעביר מסרים ברורים, לצד פעולות קונקרטיות - נגד העליונות הלבנה והניאו-נאציזם שמרים את ראשו בארצות הברית ובאירופה. אבל האם זה מספיק?
    17 / 8 / 2017
    הרובוט מצייר: תערוכה חדשה במכון ויצמן
    צילום: באדיבות מכון ויצמן למדע
    משיכות מכחול בעידן הדיגיטלי - ליאת גרייבר ו- e-David מציגים תערוכה חדשה במכון ויצמן למדע אשר בוחנת את גבולות היצירה, בין אדם למכונה

    יצרן / משווק תוכנה?

    האתר פתוח להצטרפות ללא תשלום

    כרגע גולשים באתר: 463 משתמשים