לדף הבית
שלום אורח התחבר
 
הופעה במדריך התוכנה
אפשרויות הופעה
חברה ומוצריה יכולים להופיע במדריך על פי האפשרויות הבאות:
  • הופעה רגילה - ללא תשלום

  • הופעה מקודמת - בתשלום


  • הופעה רגילה - ללא תשלום
    מכיוון שהמדריך שואף להכיל את כל התוכנות, כל חברה זכאית להוספת כל התוכנות שלה ללא תשלום.

    הופעה מקודמת - בתשלום
    במסגרת הופעה מקודמת (בתשלום, ראה מחירים בהמשך) החשיפה של התוכנה שלך לגולשים גבוהה יותר ולכן יותר משתמשים יצפו בתוכנה ויותר משתמשים יפנו אליך לקבלת פרטים ולרכישה.

    להלן היתרונות של הופעה מקודמת:
    1. קבלת פניות גולשים (RFI) מהאתר - ללא הגבלה
      תוכנה שבהופעה רגילה מוגבלת לפניה אחת מהאתר בחודש, תוכנה שבפירסום מורחב לא מוגבלת בכמות הפניות!

    2. מיקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש
      בכל חיפוש באתר מופיעות תמיד התוכנות שבהופעה מקודמת בראש הרשימה, ורק לאחריהן מופיעות שאר התוכנות, בדרך כלל הגולשים מסתפקים בדף תוצאות החיפוש הראשון ולא עוברים הלאה לדפים נוספים, ואף בדף הראשון יש נטיה ברורה להעדיף את התוכנות שבראש הדף על אלה שמופיעות למטה וצריך לגלול את הדף כדי לראות אותן.

    3. בתוצאות חיפוש מופיע יותר מידע על התוכנה
      לתוכנה בפירסום רגיל קיימות כ-2 שורות פירוט במסך תוצאות חיפוש. לתוכנה בפירסום מקודם - יש כ-4 שורות. יותר פרטים מספקים לגולש יותר מידע לצורך בחירת התוכנה בה הוא מעוניין מתוך מבחר התוכנות המוצגות.

    4. התוכנה מופיעה ביותר תחומים
      תוכנה בפירסום רגיל מופיעה בשני תחומים מקסימום. תוכנה בפירסום מקודם יכולה להופיע בעד חמישה תחומים שונים. בצורה כזאת החשיפה של התוכנה גדולה יותר, ויותר משתמשים יראו אותה מכיוון שהיא מופיעה ביותר תחומים.

    5. בפרופיל התוכנה אין פירסומות
      בפרופיל של תוכנה בפירסום רגיל מופיעות פירסומות שונות, בין היתר יכולות להופיע פירסומות של מוצר מתחרה. לעומת זאת, בפרופיל של תוכנות בהופעה מקודמת אין פירסומות כאלה, ולכן הגולש יהיה ממוקד בתוכנה שלך בלבד.

    6. בפרופיל התוכנה לא מצויינות תוכנות נוספות באותו התחום
      בתחתית דף הפרופיל של תוכנה בהופעה רגילה מופיעים מוצרים נוספים הדומים לאותה התוכנה, על מנת להפנות את תשומת ליבו של הגולש לתוכנות נוספות באותו התחום. לעומת זאת, בפרופיל של תוכנה בהופעה מקודמת - אין רשימה כזאת, על מנת למקד את הגולש בתוכנה עצמה בלבד.

    7. יותר פרטים בפרופיל התוכנה
      בפרופיל תוכנה בהופעה מקודמת קיימים פרטים שאינם קיימים בפרופיל תוכנה בהופעה רגילה, כגון קישור להורדת גירסת הדגמה (Demo), תמונת מסך ועוד.


    מחירי הפירסום - אופציה א' ללא תלות בכמות הפניות
    כמות תוכנותחודש אחדשלושה חודשיםשישה חודשיםשנה
    תוכנה אחת350 ש"ח500 ש"ח800 ש"ח1400 ש"ח
    2-10 תוכנות (המחיר לתוכנה אחת)350 ש"ח400 ש"ח700 ש"ח1000 ש"ח
    מעל ל-10 תוכנות (המחיר לתוכנה אחת)300 ש"ח350 ש"ח600 ש"ח800 ש"ח


    מחירי הפירסום - אופציה ב' - מחיר לפי פניות
    29 ש"ח לכל פניית לקוח

    פרסום וחסויות
    בנוסף לקידום תוכנות כפי שמתואר למעלה, ניתן גם לפרסם באנרים במקומות אסטרטגיים שונים באתר. ניתן לפרסם באנר אף אם אין לך כלל תוכנות באתר, וניתן לקשר הקלקה על באנר לדף פרופיל המוצר באתר או לכל דף אחר באתר שלך או באתר אחר.
    1. קוביית "תוכנה מומלצת" בדף הבית
      ראה בתחתית דף הבית, שלוש קוביות המציגות תוכנות מקודמות, כולל תמונה, שם, תיאור קצר וקישור לפרטים נוספים.
      פירסום זה כפוף כמובן לבדיקתנו המקצועית של התוכנה, בכדי לשמור על איכות ההמלצות.

    2. באנר בקטגוריה (חיפוש לפי תחומים)
      לחץ על אחת הקטגוריות הראשיות שבדף הראשי (חיפוש לפי תחומים), למשל על ניהול, כספים ושיווק, במסך שייפתח (הכולל את רשימת קטגוריות המשנה שלה) ניתן לשבץ באנר בצד שמאל. כמובן שהבאנו את קטגוריית "ניהול, כספים ושיווק" רק כדוגמא, ניתן להכניס את הבאנר שלך בכל קטגוריה באתר.
      • באנר זה מופיע גם בכל תתי-הקטגוריות של אותה קטגוריה ראשית!
      • באנר זה מופיע גם בדף הפרופיל של כל תוכנה שבאותה הקטגוריה! (בכל תוכנה שהקטגוריה בה אתה מפרסם מוגדרת אצלה כראשית, והיא איננה בתשלום)

    3. באנר בתוצאות חיפוש
      בדף תוצאות חיפוש הכולל את רשימת התוכנות המתאימות לחיפוש, ניתן להוסיף באנר משמאל לרשימת התוכנות שהתקבלה. לדוגמא: דף תוצאות חיפוש למילה "שיווק" (זאת כמובן רק דוגמא, הבאנר שלך יכול להופיע בכל תוצאות החיפוש, לפי כל מילה שהגולש חיפש)

    מחירי הפירסום
    סוג הפרסוםחודש אחדשלושה חודשיםשישה חודשיםשנה
    קוביית "תוכנה מומלצת"900 ש"ח2400 ש"ח4200 ש"ח8000 ש"ח
    באנר בקטגוריה400 ש"ח1000 ש"ח1800 ש"ח3500 ש"ח
    באנר בתוצאות חיפוש400 ש"ח1000 ש"ח1800 ש"ח3500 ש"ח

    הערות
    • כל המחירים לפני מע"מ. עפ"י מחירון 2/2019
    • מחירי פירסום הבאנרים הם עבור חומר מוכן, ואינם כוללים הכנת או עיצוב הבאנר. הוראות סגירה יועברו על ידינו
    • המחירים בתוקף עבור הסכמים שייערכו עד 16/3/2019
    לצורך הסברים או קבלת פרטים נוספים אפשר להתקשר אלינו.
    לחץ כאן ליצירת קשר או התקשר: 03-9411654.





     

    חדשות מעולם התוכנה
    15 / 2 / 2019
    אפל נכנסת לעולם התוכן ויש לה חוקים חדשים
    עיבוד תמונה. צילום: shutterstock
    ענקית הטכנולוגיה צפויה להכריז ב-25 במרץ על שירות סטרימינג ושירות לצריכת תוכן עיתונאי. אבל HBO, "ניו יורק טיימס" וגופים אחרים לא מתכוונים לעשות לה חיים קלים. אחת הסיבות: הנתח השמן שאפל מתעקשת לשמור לעצמה - כמו גם המידע על המשתמשים
    08 / 2 / 2019
    כך תקבלו יותר מהג'ימייל שלכם
    צילום: shutterstock
    אל תיקחו את תיבת הדואר שלכם כמובן מאליו: אתם יכולים לעצב אותה מחדש, לעזור לה להתמודד עם קבצים גדולים במיוחד וגם להתחרט אחרי שכבר לחצתם SEND. איך תעשו את זה? אנחנו כאן בשבילכם
    03 / 2 / 2019
    קרב ענקיות: פתאום כולם מדברים על פרטיות
    null
    העיסוק בפרצת האבטחה החמורה בשירות פייסטיים של אפל נזנח די מהר, והאצבע המאשימה הופנתה שוב כלפי פייסבוק וגוגל שעושות הרבה מאוד כסף מהמידע שלנו. מאחורי ההתכתשויות הפומביות, למי באמת אכפת מאיתנו המשתמשים?
    03 / 2 / 2019
    מה שחשוב לדעת לפני שקונים ראוטר בחו"ל
    צילום: shutterstock
    מ-1 בינואר יכול כל אדם להכניס לארץ ביבוא אישי נתבי WiFi מהירים מכל סוג ובכל תדר. ולמי אסור? ליבואנים המסחריים, שנדרשים להביא לארץ מכשירים מעוקרים בלבד. ובכל זאת - לא כל נתב מתקדם כדאי לרכוש בחו"ל
    01 / 2 / 2019
    סושיאל קלאב: פייסבוק מציינת 15 שנות קיום
    צילום: shutterstock
    15 שנה חלפו מהיום שבו הושקה פייסבוק: איך היא הצליחה "לחבר את העולם" עם יותר משני מיליארד משתמשים, מה הפך את השנה האחרונה לקשה בתולדותיה (ולשיעור חשוב בפרטיות עבור כולנו) ולמה הגיע הזמן שנפסיק לחשוב עליה רק כעל רשת חברתית? פרויקט מיוחד
    01 / 2 / 2019
    לא, פייסבוק לא מאזינה לנו. ההסבר המלא
    צילום: shutterstock
    פרסומת אחת שקופצת בתזמון מדויק מספיקה כדי לאשר לנו את קנוניית ההאזנות של פייסבוק, אבל העובדות קצת יותר מורכבות: איך עובד פרסום ממוקד, מה פייסבוק מרוויחה מזה ועד כמה האזנות אפשריות מבחינה טכנית? זהו ההסבר המלא, אחת ולתמיד
    01 / 2 / 2019
    מ-AI ועד בלוקצ'יין: הפרויקטים הסודיים של פייסבוק
    צילום: shutterstock
    מי שגדלו עם פייסבוק רגילים לחשוב עליה כרשת חברתית, אבל התאגיד הטכנולוגי חולש על הרבה מאוד תחומים נוספים, עם פיתוחים שנשארים מתחת לרדאר. הנה כמה מהם
    01 / 2 / 2019
    מבחן הלייק: 15 שאלות על פייסבוק
    null
    כמה אתם באמת יודעים על הרשת החברתית הכי גדולה בעולם?
    01 / 2 / 2019
    טיים-ליין: כך כבשה פייסבוק את העולם
    צילום: shutterstock
    זה התחיל במעונות של הרווארד, המשיך בהמצאה ההיסטורית של כפתור הלייק והגיע ליותר משני מיליארד משתמשים בעולם. אבל עכשיו הרשת החברתית נמצאת בתקופה הקשה בתולדותיה - פרצות אבטחה, פייק ניוז, הפרת פרטיות וצעירים שפשוט לא חושבים שהיא מגניבה מספיק
    01 / 2 / 2019
    נשארים בפייסבוק? קחו אחריות על הגדרות הפרטיות
    אילוסטרציה: Shutterstock
    אם למדנו משהו מהשנה הקשה שעברה על הרשת החברתית - זה שהמידע שלנו לא בהכרח נמצא בידיים טובות. מחליטים להישאר מחוברים? תנו הצצה בתפריט הפרטיות. מדריך
    27 / 1 / 2019
    הבית אולי חכם, אבל הפרטיות בסכנה
    צילום: יח"צ
    קולות מאיימים במצלמה הביתית, סרטונים משפחתיים שהגיעו לחברה באוקראינה - רצף של דליפות ממכשירי הבית החכם מלמד שגם אם ננקוט בכל אמצעי האבטחה, הגיע הזמן להתרגל למחיר שגובה הטכנולוגיה
    25 / 1 / 2019
    בחירות 2019: כך תזהו משתמשים מזויפים ברשת
    צילום מסך
    מספר יוזמות חברתיות כבר פועלות בערוצים רשמיים כדי למגר את הזיוף מהרשתות החברתיות לקראת בחירות 2019, אבל כנראה שזה ממש לא מספיק. זה בדיוק הזמן להתחיל להפעיל את מנגנוני הביקורת הפנימיים ולקרוא בספקנות את הפוסטים והתגובות
    20 / 1 / 2019
    8K ו-MicroLED: באמת צריך את זה?
    צילום: הגר בוחבוט
    טכנולוגיות המסך החדשות שהוצגו לראווה ב-CES עוד רחוקות מכיבוש הסלון שלנו. על התועלת ברזולוציית 8K המחקרים חלוקים, מסכי ה-MicroLED בתחילת הדרך ומי בכלל צריך טלוויזיה נגללת?
    16 / 1 / 2019
    בחירות אלקטרוניות בישראל: בשורה או מכה?
    צילום: Shutterstock
    גם בבחירות הקרובות נצטרך לשלשל פתקים במעטפות אל תיבות ההצבעה שבקלפיות. כמה אנחנו רחוקים מבחירות באמצעות מערכת ממוחשבת, והאם מדובר באלטרנטיבה אמיתית או בחור אבטחה שמאיים לפגוע בתהליך הדמוקרטי?
    16 / 1 / 2019
    הדור החדש של האזעקות שיצילו חיים
    צילום: תומי הרפז
    ריבוי אזעקות בתקופות חירום ומלחמה גורם לפאניקה בקרב הציבור מחד ולשאננות מסכנת חיים מאידך. לאחרונה הושלמה בנייתו של מערך צופרים חדש ומתקדם, שפועל באופן נקודתי וממוקד יותר מתמיד, עד רמת היישוב והשכונה
    13 / 1 / 2019
    רוצים לדעת עליי הכל? תשלמו
    צילום: shutterstock
    כ-4,000 חברות בעולם עושות מיליארדים מפוקפקים מסחר במידע האישי שאנחנו מפזרים ברשת, אחרי עיבוד וניתוח. כמה יזמי טכנולוגיה מציעים להפוך את היוצרות: המידע נשאר בשליטתנו, ורק אנחנו נוכל לאפשר גישה אליו
    11 / 1 / 2019
    גוגל ניצחה את CES, ולא בטוח שזה חיובי
    צילום: הגר בוחבוט
    ענקית הטכנולוגיה בלטה מעל כולם בתערוכה בלאס וגאס עם ביתן ענק ומרשים ובזכות ההטמעה של הסייעת הקולית שלה במוצרים רבים של חברות אחרות. גוגל במכונית, גוגל בטלוויזיה, גוגל במטבח - ולעזאזל הפרטיות שלכם
    10 / 1 / 2019
    התערבות זרה בבחירות: כך אפשר להתגונן
    null
    פריצה למערכת המחשוב על מנת למחוק קולות, גניבת מידע רגיש על המתמודדים והפצתו או שתילת פייק ניוז ברשתות החברתיות. בעקבות אזהרתו של ראש השב"כ בדבר התערבות זרה בבחירות, מומחי הסייבר מסבירים איך זה עלול לקרות ומה צריך לעשות כדי להימנע מכך
    07 / 1 / 2019
    סמנו ביומן: ההשקות והאירועים של 2019
    צילום: AP
    מתי נפגוש את הסמארטפונים המסקרנים של אפל, וואווי וסמסונג, איפה נגלה מה התוכניות של פייסבוק והיכן משחקי הווידאו הלוהטים יוצאים לאוויר העולם? התערוכות, הכנסים וההשקות שחובבי הגאדג'טים והגיימינג חייבים להכיר
    05 / 1 / 2019
    החידושים שנראה בתערוכת הטכנולוגיה CES
    צילום: AP
    מכשירים שתומכים ב-5G, רובוטים שמקפלים כביסה, מרצדס חדשה וסייעות קוליות בכל מקום. זה רק חלק ממה שמחכה לנו בתערוכת הטכנולוגיה הגדולה בעולם שתתקיים בלאס וגאס בשבוע הבא. אנחנו נהיה שם כדי לדווח לכם
    02 / 1 / 2019
    סקרלט ג'והנסון: אי אפשר להתגונן מפני דיפ פייק
    צילום: Shutterstock
    השחקנית המרוויחה ביותר בהוליווד שוחחה עם ה"וושינגטון פוסט" על הטכנולוגיה המאפשרת יצירה והפצה של סרטונים פורנוגרפיים מזוייפים, שהופכת יותר ויותר פופולרית ומאיימת היום על כל הנשים - לא רק על סלבריטאיות
    02 / 1 / 2019
    הרפורמה ב"דן": כל הדרכים להטעין את הרב-קו
    צילום: חיים צח
    בקיוסק או בכספומט, מהמחשב האישי או מהטלפון הנייד: רפורמת "טעינה ללא נהג" באוטובוסים של "דן" תתרחב בקרוב לשאר החברות במרכז - הנה כל האמצעים שעומדים לרשות הרב-קו שלכם. מדריך
    31 / 12 / 2018
    השנה שבה התחלנו לדאוג לגבי פרטיות
    אילוסטרציה: Shutterstock
    משבר רדף משבר ב-2018: פייסבוק חשפה מידע של עשרות מיליונים, פרצת אבטחה הובילה לסגירת הרשת החברתית של גוגל והסיסמאות של משתמשי טוויטר התגלגלו למקום הלא נכון. שלושתן התייצבו בקונגרס כדי לתת הסברים
    30 / 12 / 2018
    החידושים הטכנולוגיים שיגיעו אלינו ב-2019
    צילום: רויטרס
    הסמארטפונים המתקפלים יגיעו למדפים, המהירות של האינטרנט הסלולרי תזנק והבית שלנו יהיה יותר חכם מתמיד. תחזית טכנולוגית לשנה הבאה
    28 / 12 / 2018
    אופס, זה עקום? פדיחות הטכנולוגיה של השנה
    null
    אפל מכרה אייפדים עקומים, מיקרוסופט מחקה קבצים ואילון מאסק - נו, כמעט כל מה שהוא עשה השנה יכול להיכנס לרשימה. הרגעים המביכים של 2018
    28 / 12 / 2018
    שדה הקרב של הבחירות: זה מה שיקרה ברשתות החברתיות
    null
    צבאות של בוטים ופייק ניוז ממומן מאיימים להשתלט לנו על הפיד בחודשים הקרובים בניסיון להטות את הכף. מי שינסה להתנתק יגלה שאפילו קבוצת הוואטסאפ של ועד ההורים הפכה לזירת התנגחויות פוליטית. והשאלה הגדולה: האם פייסבוק וטוויטר ערוכות יותר מבעבר?
    26 / 12 / 2018
    הלפטופים עוברים לגור בעננים
    צילום: יח"צ
    חוששים עדיין ממחשבים קלים, דקיקים וזולים, המבוססים רק על הענן? לא רק גוגל עם הכרומבוק - גם מיקרוסופט מתכננת "חלונות" בענן, ואפל מחכה להזדמנות. הבעיות: מעט המידע הפרטי שעוד נשאר לנו יישמר אצל אחרים
    25 / 12 / 2018
    אפל נגד קוואלקום: המפסידים הם אנחנו
    צילום: יח"צ
    הקרב על השבב, המתנהל בין ענקיות הטכנולוגיה בשנתיים האחרונות, יוצא מכותלי בית המשפט ומגיע אל המדפים. איך הכל התחיל ומה זה אומר עבורנו הצרכנים?
    24 / 12 / 2018
    "ב-3 השנים הקרובות תהיה מהפכה ברשת"
    null
    מנכ"ל סיסקו ישראל הציג באולפן ynet את תחזית החברה ל-2022: "60% מהאוכלוסייה יהיו מחוברים לאינטרנט, עולם המציאות הרבודה יגדל פי 12"
    23 / 12 / 2018
    מבחן אינטליגנציה: זה הרמקול הביתי החכם ביותר
    null
    הרמקולים החכמים של גוגל, אפל, אמזון ומיקרוסופט נשאלו לא פחות מ-800 שאלות. מי מהסייעות הקוליות הצליחה לתת יותר תשובות נכונות?

    יצרן / משווק תוכנה?

    האתר פתוח להצטרפות ללא תשלום